Teamsnätverket för webbtillgänglighet byter plats!

Person håller i mobiltelefon. Foto.

Nu flyttar vi Teams-nätverket om webbtillgänglighet till det gemensamma teamsnätverket för webbpublicister. Du hittar det under kanalen "Webbtillgänglighet".

Den 21/8 öppnas ett gemensamt nätverk upp i Teams för webbpublicister vid Lunds universitet. Här kan alla som arbetar med publicering på webben samlas för att dela tankar, funderingar och idéer tillsammans. I ämnesstyrda kanaler som UX-design, AI och Webbtillgänglighet kan du tillsammans med andra webbpublicister vid universitetet utbyta erfarenheter och diskutera.

För att du ska slippa vara med i så många olika nätverk och ha allt samlat på en plats stänger vi därför ned teamsnätverket för webbtillgänlighet och ämnet får en egen kanal. Under en övergångsperiod kommer det gamla nätverket finnas kvar, så att du hinner gå över till det nya och bekanta dig med de olika kanalerna.